Gymzaal in Purmerend voorzien van een Pulastic LED-court

Pulastic LED-court is een sportvloer waarvan de sportbelijning bestaat uit ledverlichting. Met één druk op de knop kunnen lijnen of speelvelden aan- en uitgezet worden. De wirwar aan belijning in menig sportaccommodatie is vanaf nu verleden tijd.

Ook in de gymzaal aan het Zuivelpad in de Purmer-Noord is Pulastic LED-court geïnstalleerd. De oude, intensief gebruikte sportvloer is vervangen door een Pulastic LED-court. Deze innovatieve vloer maakt de belijning beter zichtbaar tijdens sport- en spelvormen. Het is de ervaring dat het vooral kinderen stimuleert meer en anders te bewegen.

Uit een computergestuurd keuzemenu kiest de leraar of trainer de gewenste belijning. De versterkte zichtbaarheid van de belijning door LED verlichting maakt de gymzaal beter geschikt voor multifunctioneel gebruik. Niet alleen voor trainingen van teamsporten, maar ook voor sportief bewegen. Daarnaast is de gymzaal, naast het gebruik door de scholen en sportverenigingen, tegen betaling beschikbaar om bijvoorbeeld met een vriendengroep of collega's te gaan sporten.

Klik hier voor meer informatie over onze Pulastic LED court, lees ons nieuwsbericht of neem contact op met verkoop.pulastic@nl.sika.com