De beurs voor u!

Als u iets heeft met ontwerp, bouw, inrichting, onderhoud en/of beheer van sportaccommodaties

Op donderdag 9 maart 2017 vindt in Expo Houten de zesde editie plaats van de jaarlijke vakbeurs 'Dag van de Sportaccommodaties'.

Sport en het stimuleren van sporten bij zowel jongeren als ouderen is een belangrijk maatschappelijk aandachtspunt. Dit vraagt van u als gemeente of sporthaleigenaar dat de faciliteiten voor sport optimaal in orde zijn. Op de Dag van de Sportaccommodaties komt u daarom alles te weten over ontwerp, bouw, inrichting, onderhoud en beheer van sportaccommodaties.

Wij verwelkomen u graag op onze stand, nummer 2.132, op 9 maart in Expo Houten. Registreer u gratis via deze link!

Genomineerd voor de innovatieprijs!

De genomineerden van de Innovatieprijs Sportaccommodaties zijn bekend. Uit 12 inzendingen maakte de adviescommissie een eerste selectie en koos de jury drie innovaties, waaronder ons eigen concept: iSpace Sports!
De andere genomineerden zijn: ProNitro van DLF BV en Skills Garden van Kragten.

De Innovatieprijs wordt dit jaar voor het eerst uitgereikt. De prijs is een gezamenlijk initiatief van BSNC, VSG en NOC*NSF en is bedoeld om nieuwe concepten in de sportsector te stimuleren. Ook willen de drie organisaties de focus versterken op innovatie bij het bedrijfsleven, opdrachtgevers én gebruikers. De winnaar ontvangt een promotiepakket.

iSpace Sports

Interactief, intelligent en innovatief

iSpace Sports: een bewegingsruimte die aansluit bij het bewegen van nu en in de toekomst. iSpace Sports biedt voor iedereen plezier en uitdaging. De huidige generatie is met gaming, Snapchat en Instagram eraan gewend dat alles gevisualiseerd is.

De Pulastic sportvloer creëert sfeer en beleving met oplichtende led-lijnen. HEt projecteren van nieuwe vormen van sport en spel en het gebruik van digitale software en toestellen leidt tot nieuwe vormen van bewegen. Door de hulpmiddelen ontstaat een droomwereld! De gebruiker wordt uitgedaagd om te bewegen en zijn grenzen te verleggen.

Kijk voor meer informatie op www.ispace-sports.nl of bezoek ons op de Dag van de Sportaccommodaties!