Na hard werken ook even vrije dagen!

De laatste 6 weken heeft het team van Sika Nederland B.V. hard gewerkt. Onze thuiswerkers, productie, applicateurs, customer support en sales; we hebben allemaal extra onze best gedaan om soms op een andere manier dan u van ons gewend bent contact met u te onderhouden. Live op 1,5 meter afstand of via video meetings en meer per telefoon dan anders. Gelukkig hebben we veel gewaardeerde Sika orders uit kunnen leveren en Pulastic sportvloeren kunnen installeren.

Alles RIVM proof vanzelfsprekend. We hebben nieuwe initiatieven ontplooid om ook in de nabije toekomst zoveel mogelijk met u als relatie in contact te blijven. Ook gaan we in plaats van live groep meetings online webinars en trainingen aanbieden. Hou onze nieuwsbrieven en social media het komende kwartaal in de gaten en sluit u aan daar waar u geïnteresseerd bent. Wij kijken er naar uit!

De komende 6 weken zijn we allemaal een aantal extra dagen vrij:

• Vrijdag 24 april (vrijdag voor Koningsdag)
  • Maandag 27 april (Koningsdag)
  • Maandag 4 mei (dag voor Bevrijdingsdag)
  • Dinsdag 5 mei (Bevrijdingsdag)
  • Vrijdag 15 mei
  • Donderdag 21 mei (Hemelvaartsdag)
  • Vrijdag 22 mei (vrijdag na Hemelvaart)
  • Vrijdag 29 mei (vrijdag voor Pinksteren)
  • Maandag 1 juni (2e Pinksterdag)

Even allemaal tot rust komen van deze spannende tijd en genieten van alle zonnige
dagen die eraan komen.

Hou er met het plaatsen van uw orders a.u.b. rekening mee dat u tijdig bestelt. Zo kunnen wij net als altijd zorgdragen voor tijdige en correcte levering.

Namens alle 145 medewerkers van Sika Nederland uit Utrecht en Deventer wensen wij u nu al fijne extra vrije feestdagen. En blijf gezond!

Remo van der Wilt
General Manager